AdTech Ad

Taylor Swift approves goat rendition of her song – video

Taylor Swift has approved a remixed version of her music video for her hit song “I Knew You Were Trouble” that features a goat. She posted a link to the video from her Twitter account, proving that she has a fine sense of humor. This is not the first video featuring this very talented goat, who’s also done renditions of Miley Cyrus‘ “Party in the USA,” Justin Bieber‘s “Baby,” Adele’s “Rolling in the Deep” and Whitney Houston’s “I Will Always Love You,” just to name a few of the artists she’s parodied (with a little help from her friends). Check out three of these hilarious videos below and let us know which is your favorite!

Share this article:

Similar Articles

Comments & Discussion

  1. Jessa • February 28, 2013 @ 10:19 AM

    I actually heard this on the radio the other day, hilarious! Whether Taylor “approves” it or not, it’s already been done lol It’s not hated on like Rebecca Black’s Friday, this goat parody is socially acceptable.

  2. Janice • February 28, 2013 @ 10:55 AM

    Love it! This is so funny, thanks for sharing!

  3. the original N.I. /Nobody Important/ • February 28, 2013 @ 9:06 PM

    Those goats are more talented than the artists.

  4. Chanda • February 28, 2013 @ 10:54 PM

    I think it’s pretty cool of Taylor to be ok with the video. I think it’s frigging hilarious. I died laughing the first time i seen it.

  5. Austen Klein • May 17, 2013 @ 3:20 PM

    Ha! The Beiber one is down…I guess he doesn’t have a sense of humor.

  6. マイケルコース 腕時計 • November 14, 2014 @ 10:38 PM

    Announcement- bag May Have Major role In Almost Any Website administration

  7. ugg ブーツ ムートンブーツ • November 14, 2014 @ 11:40 PM

    |あなたがしている方法の仕方私は楽しむ愛のような何提示この特定問題とそれはないオファー私個人的に考慮|思考の飼料がたくさん。 にもかかわらず、から何私が持っている観察 、I のみ信託時その他レビュー人々滞在であり続ける問題と決して 伴う今はやりのニュース日の。 それでも作品、この卓越した素晴らしい優れたをありがとうございました、私は缶ない 同意するそれに、I に関して 視点。

  8. ugg ブーツ 届かない • November 15, 2014 @ 12:46 AM

    こんにちは!この投稿は、ことができませんでした任意のより良い書き込むことが! 通読ルームメイトこの記事は私の のことを思い出す!このことについて|彼はいつもチャット話し続けた。彼にポストの記事私はこれを転送します。 かなり特定の彼は良い読み取りを持つことになります。 おかげ共有のために!

  9. ugg ブーツ 有名人 • November 15, 2014 @ 1:52 AM

    |あなたがしている方法の仕方私は何提示この特定挑戦プラスそれはないオファー私考慮|思考の飼料がたくさん。 それでも、からのまさに私が持っている観察 、I 基本的に希望時フィードバック 残るであり続けるポイントとしない乗り出す上に長広舌を伴う今はやりのニュース日の。 それでもポイント、この卓越した素晴らしい優れたをありがとうございました、私は缶ない 同意全体でのアイデア、I に関してあなたの 視点。

  10. ugg ブーツ 中敷 • November 15, 2014 @ 2:58 AM

    オハイオ州からのご挨拶!私は今退屈職場では私がすることを決めたブラウズ昼休み私のiPhone上の あなた。私は楽しむ情報あなた現在ここに、私が家に帰る時に見てみるのを待つことはできません。 、| とにかくとにかく ..、携帯電話、モバイル ..私も使っていない無線LANだけで3Gを私の上にロードされ、ブログ|どのように速く、迅速にで私は驚いてショックを受けよ素晴らしいブログ!

  11. ugg ブーツ 種類 • November 15, 2014 @ 4:05 AM

    限り、私はあなたに戻って信用と情報源を提供するように|記事投稿ブログあなたの|私はいくつかのカップルを引用してもいい?マイブログはであるまったく同じニッチ|だろ確かにあなたと私のユーザーが訪問者などの恩恵を受けるここ提供|あなたは現在の情報の一部|たくさん。私に知らせて下さいもしこの大丈夫あなたと。 おかげで多くは!

  12. ugg ブーツ 履きこなし • November 15, 2014 @ 5:16 AM

    ちょっとそこ!あなたは、Twitterを使用していますか? 大丈夫大丈夫私はそれがであるかどうあなたをフォローしたいと思います。私は間違いなく間違いなくよあなたのブログを楽しんで、新しい投稿を楽しみにしています。

  13. ugg ブーツ 安い • November 15, 2014 @ 6:22 AM

    ちょうどあなたの記事より少し多くを| 追加などについて|あなたは今まで思想とみなさがありますか?とすべて、私はあなたが が言うことを意味する。またはグラフィックあなたはいくつかの素晴らしいを追加した場合しかし|より多くのあなたの記事を与えるために、ビデオクリップ動画 “ポップ、について考える “!あなたのコンテンツが優れているがと写真と動画、この紛れもなく、間違いなくでしたサイトのいずれかである フィールド|そのニッチ最高。 すごいブログ!

  14. ugg ショート チェスナット • November 15, 2014 @ 9:40 AM

    それは、このとき今そこにプラットフォームをブログ今は。あなたのブログ上で使用して| あなたがしているあなたがしているを何ということです(私が読んだことから)?

  15. sac celine blanc • November 15, 2014 @ 10:13 AM

    But BCD top man Rod Street, whose cheery exterior shouldn’t mask the fact he’s sharp as razor wire, will know much more progress is needed for Ascot to match the status of international fixtures like the Arc and the Breeders’ Cup.

  16. アンティークスポット • November 15, 2014 @ 10:23 AM

    The thing that Each person Should Know With Regards To The bag Web business

  17. ugg ブーツ 激安 amazon • November 15, 2014 @ 11:54 AM

    この設計はオオワシ!あなたは明らかに読者を維持する方法を知っている。仕事あなたのウィットとあなたのビデオの間に、私はほとんど自分のブログ(!よく、ほとんど…笑)ファンタスティック素晴らしいを開始するために移動されました。私は本当に|あなたが言っていた、そしてあなたがそれを提示する方法、それよりも何楽しん愛さ。あまりにもクール!

  18. Abercrombie & Fitch Soldes • November 16, 2014 @ 12:18 PM

    A person did not remember to cover to include Playlist. com, where it certainly is not even required for that you sign-up and steady stream any kind of song you wish.

Join The Conversation:

Poll

  • Which December release are you planning to see during the holidays?

    View Results