Ryan Seacrest gay rumors addressed

Rumors about American Idol host Ryan Seacrest being gay have circulated for quite some time. Even though he’s been in a public relationship with Julianne Hough for the past few years, hushed whispers about Seacrest’s closeted homosexuality continue to hound him. But now, reality TV star Reza Farahan is stepping up to let everyone know those “rumors are stupid.” Farahan stars on Shahs of Sunset: a reality TV show about a group of Iranian American friends living in Beverly Hills, executive produced by Seacrest. Farahan, 38,  is an openly gay real estate agent who has little tolerance for gay men still in the closet. When asked about Seacrest concealing his sexuality, Farahan told The Huffington Post that “Ryan is not gay,” adding he’s “100 percent sure.” If Farahan feels anything for Seacrest, it’s the utmost admiration as the realtor explains he finds Ryan “such an accomplished human being,” and notes that when around Seacrest, “you get caught up in what this person has done in the world rather than who he has done.” ~Brandon Bastaldo

Share this article:

Comments & Discussion

  1. モンクレール ルイサンテ • November 15, 2014 @ 1:46 AM

    こんにちは! 私が実現これは種類のオフトピックしかし 私が必要依頼する。 建設ない仕事十分に確立されたブログなどあなたは取る? 私はブランドの新しい毎日しかししかし私は私の中で書くのです にログオン日常的。 私は私がブログを開始したいと思いシェア私の個人的な経験と思考オンライン。 どんな種類のいずれかのあなたが持っているなら、私に知らせてくださいため提案かのヒントを新しい志望ブロガー。 !

  2. モンクレール 研究所 • November 15, 2014 @ 2:38 AM

    私ダウン| WPワードプレステンプレート、どこんあなたはを通して|それはからを手に入れる?

  3. モンクレール 全種類 • November 15, 2014 @ 3:28 AM

    こんにちはサイトブラウザの互換性の問題を持つかもしれない、私はあなたが思う。私はあなたを見てみると中 Operaは、それは正常に見えるが、Internet Explorerで開いたときに、それはいくつかの重なりを持っています。私はちょうどあなたに素早く頭を与えたいと思った!ブログという、素晴らしい[その他!

  4. モンクレール ピスタッシュ • November 15, 2014 @ 4:28 AM

    私はオフトピック場合は、これを知っているが、私は自分の始めに探していますブログをと不思議したすべてが必要なセットアップを設定取得するには?私はあなたのようなブログはかなりの費用がかかるだろう持つと仮定している?私は今ではない、非常にウェブ精通ので、私は100%ではないんだ一定。どれヒントやアドバイスをいただければ幸いです。 感謝を

  5. モンクレール ザン • November 15, 2014 @ 5:20 AM

    マイプログラマは|、PHPから。ネットに移動するために私を納得させる説得しようとしている。 コスト費用私はいつものためのアイデアを嫌っている。しかし、彼は少ないどれもtryiongんだ。 に|WordPressの可動型私が使用してきた約年のWebサイトや午前神経質別のプラットフォームへの切り替えに関する。 blogengine.net約物事私は素晴らしい良い素晴らしいを聞いたことがある。方法はありますか私はでき輸入すべての私のワードプレス|そこにコンテンツ投稿? あらゆる種類ののヘルプは本当にされるであろうが理解!

  6. モンクレール giubbotto • November 15, 2014 @ 6:10 AM

    それは、 そこにプラットフォームをブログ今は。あなたのブログ上で使用して| あなたがしているあなたがしているを何ということです(私が読んだことから)?

  7. モンクレール 群馬 • November 15, 2014 @ 9:31 AM

    全体を通じてこの 壮大物事のスキームあなたがよ B + に関して。 正確な場所あなた失わ私が個人的にことになった上細目。You know, it is said, details make or break the argument.. And that couldn’t be much more accurate here.Having said that, permit me say to you what did do the job.The text is definitely extremely engaging and this is most likely the reason why I am taking an effort in order to comment.I do not really make it a regular habit of doing that.Secondly, despite the fact that I can easily notice a leaps in logic you make, I am not necessarily sure of just how you seem to connect the points that make the actual final result.For now I will, no doubt yield to your point however wish in the future you actually connect the facts much better.

  8. ceinture femme gucci • November 15, 2014 @ 9:41 AM

    A pesar de que casi desaparecieron tras la Segunda Guerra Mundial, con la prohibicin del uso de DDT y el auge de vuelos internacionales las chinches volvieron al ataque.

  9. モンクレール ゼンモール • November 15, 2014 @ 10:21 AM

    私はよく分からない理由正確な理由が、この私のために遅いウェブサイト信じられないほど非常に極端ロードしています。 問題の問題か、ある他の誰がこのをしている問題は私の最後に? と問題がまだ存在するかどうか私は戻ってチェックします。

  10. モンクレール 布 • November 15, 2014 @ 1:40 PM

    こんにちは!この投稿は、ことができませんでした任意のより良い書き込むことが! 読むルームメイトこの記事は私の のことを思い出す!このことについて|彼はいつもチャット話し続けた。彼にポストの記事私はこれを転送します。 かなり確信彼は良い読み取りを持つことになります。 感謝を共有のために!

  11. モンクレール gene • November 15, 2014 @ 7:49 PM

    I 本当に好きあなたのブログ..とても素敵な色&テーマです。このウェブサイト自身や誰かがあなたのためにそれを行うために雇ったのはでしたか? Plzを返信私はしているよように自分のブログを知っていると知りたいuはからこれを得た場所。 あなたに感謝

  12. モンクレール 汚れ落とし • November 15, 2014 @ 9:31 PM

    しかし私は知りたいし ポストにこの対象?あなたは少し手の込んだことができれば| 感謝感謝をさらに私は非常にあることと思います。 あなたが祝福!

  13. celine zipper trapeze bag • November 15, 2014 @ 11:48 PM

    Fiel un su imagen de mujer discreta pas ha Aparecido en pblico, aucune ha hecho ninguna declaracin escrita, ni ha comparecido ante los medios vidos de detalles morbosos par le défenseur d’un su esposo o para descargar sus sentimientos en contra.

Join The Conversation:

Similar Articles

Trending Articles

Current Poll

  • What is your favorite movie reboot?

    View Results

    Loading ... Loading ...

You Might Also Like


Close Menu